2015

TBM Spieltag, 29. März 2015

Buchsi 1

Trotz Zytverschiebig, mit 1 Stung weniger Schlaf, heimer üs meh oder weniger fit am haubi 9i ir Turnhalle ds Neueneg besammlet.

Am haubi 10i heimer de üse 1. Match gäge Mühleberg aträttä. Und dä Start is Turnier isch üs gad wunderbar glungä und hei 8:1 gwunnä. Ou dr nächscht Match gäge BTV hei mir für üs chönnä entscheide (8:1).

U de heimer scho i di verdienti Mittagspouse dörfe, üs chli ga sterchä.

Am 1 isches de für üs wiitergange und mir hei gäge Riggisberg dörfe spile und 8:5 gwinnä. Füre letscht Match vo däm Tag het dr Gägner Ferenbalm 1 gheisse. Leider ischs üs nüm so ring gange wie am Afang und mir hei dr Match 6:6 unentschiede beändet. Wüu Ferenbalm ou jede Match gwunnä het, bis ufe letscht, isch dür d'Korbdifferenz entschiede worde, wär dr Turniersieger wird.

Dämentsprächend simer ufem 2. Platz glandet. Ä chlini Enttüschig isch scho spürbar gsi, aber düre fein Spitzbueb wo jedes übercho het isches scho chli weniger schlimm gsi.=)

Es het mega gfägt und äs GROSSES MERCI aunä Fans wo üs ungerstützt hei.=)=)=)

 

Buchsi 2

Trotz Umstellung auf die Sommerzeit, sind alle Spielerinnen rechtzeitig bei der Turnhalle in Neuenegg eingetroffen.

Nach dem Aufwärmen stellten wir uns topmotiviert auf dem Spielfeld auf. Unser erstes Spiel ging aber gründlich in die Hosen… wir wurden von Ferrenbalm 1 regelrecht platt gewalzt. 

Wir versuchten dieses Spiel rasch abzuhacken und es beim nächsten Gruppenspiel besser zu machen. Leider ging auch das Spiel gegen Belp verloren und somit spielten wir um die Ränge 6-9. 

Wir probierten unser Möglichstes, kämpften und schwitzen… doch es lief nicht zu unseren Gunsten. Auch die beiden Rangspiele gegen Ferrenbalm 2 und BTV verloren wir und somit beendeten wir dieses Turnier leider auf dem letzten Platz. 

„Kopf hoch“ an alle Teilnehmerinnen der zweiten Mannschaft… „äs het trotzdäm g`fägt u isch es guets Training gsi“ …und das nächste Mal läuft es auch uns wieder besser!

 

2014

Buochser Korbballturnier, 11. + 12. Oktober 2014

 

Samstag: 11. Oktober 2014, Mixed-Turnier

 

Lichtschutzfaktoren (Käru, Nadine, Karin S., Miri, Manu M., Fräncu, Tinu) - 23. Schlussrang

 

Nach einer gemütlichen Reise nach Buochs und einem leichten Spaziergang zum See, versammelten wir uns am Samstag-Nachmittag in der Breitli-Turnhalle. In der Vorrunde hatten wir leider nicht so viel Glück und wir wurden in der Gruppe E 5. platzierte. Was somit bedeutete, dass wir noch um Rang 21 -25 spielen durften und zwar gegen alle 5. platzierten der Gruppen A - D. Bei den Rang-Spielen konnten wir doch noch 2 Spiele für uns entscheiden. Wir haben ein sehr spannendes Turnier erlebt und es hat einfach "mega gfägt"!!!!:-)

Wir freuen uns aufs nächste Buochser-Korbballturnier!!

 

 

Teamwörker (Manu, Mari, Birgit, Sabi, Ändu, Benji, Dävu) - 11. Schlussrang

 

Lange haben wir alle darauf gewartet und uns gefreut. Am Samstag, 11.10.2014 wars nun endlich soweit. Wir durften wieder nach Buochs reisen. Die Teamwörker's begannen das Turnier sogleich mit einer kalten Dusche - das erste Spiel ging verloren. Wir haben uns eigentlich sehr viel vorgenommen - zuviel?? Danach haben wir uns aber wieder gefangen und die nächsten beiden Spiele konnten wir für uns entscheiden. Das letzte und auch entscheidende Spiel in der Gruppenphase ging in Hitchcock-Manier verloren. Kurz vor Schluss gingen wir mit einem Penalty mit einem Korb in Führung... Wahrscheinlich hatten wir da in den Köpfen schon gewonnen. Leider erzielte unser Gegner praktisch mit dem Schlusspfiff noch einen Damen-Korb und ging damit seinerseits wieder mit +1 in Führung - obwohl man ganz klar sagen muss, dass dieser Korb nicht hätte zählen dürfen; die Spielerin stand meilenweit hinter der Korblinie. Die Frau-Schiedsrichterin war uns aber in diesem Spiel so oder so nicht so wohl gesonnen. Was solls, es kann nicht mehr geändert werden und dieser eine Korb spülte uns gleich in die zweite Tableau-Hälfte 11 - 20. Nun war unser Kampfgeist erst recht geweckt - wir konnten alle vier Kreuz- und Rangspiele noch für uns entscheiden und beendeten die Night damit auf dem 11. Platz. Ja und nun war das Mixed-Turnier, auf das wir so lange gewartet und hintrainiert haben auch schon wieder vorbei. Es hat einmal mehr einen Heidenspass gemacht und wir freuen uns alle schon wieder auf Buochs 2015. Danke allen Teamwörkerlis für ihren Einsatz am letzten Samstag - äs het eifach gfägt mit öich!!!

 

 

 

Fliegende Waden (Küsu, Dänu, Céline, Marina, Carina, Pädlä) - 19. Schlussrang

 

Im Namen von allen Fliegenden Waden: Das Weekend war superund es hat riesen Spass gemacht :-)

Ob man müde war oder fit-für-zwei es war einfach super.

In den Trainings waren wir uns noch nicht so ganz sicher mit welcher Aufstellung wir spielen wollten, aber in Buochs entschieden wir uns rasch und ich glaube die Entscheidung  war nicht schlecht. Es war für alle eine Umstellung, trotzdem kam alles gut und wir hatten unseren Spass.

Bei uns war so ziemlich alles dabei, Siege und Niederlagen. Es gab gute wie auch schlechte Spiele, aber der Spass war immer da.

Das wichtigste war, es gab keine grosse Verletzungen, nur ein paar kleine (aber trotz klein auch diese schmerzten) blaue Flecken.

Nach den Spielen, später in der Nacht kam die erholsahme Dusche. Nach dem waren viele wider fit und die meisten gingen noch auf ein Absacker (bis in die frühen Morgenstunden) in die Bar. Nur wenige gingen gleich ins Bett :-)

Fazit vom Buochs Weekend = Es war super und das Beste es gab keine grossen Verletzungen. Ich würde meinen, bis nächstes Jahr wider :-)

 

Sonntag, 12. Oktober 2014, Damenturnier Kat. B

 

Nach den spannenden Mixed-Spielen vom Samstagabend, einem lustigen Fest in der Chorbballer-Bar und mehr oder weniger Schlaf starteten wir zehn Frauen unter unserem Coach Sabrina am Sonntag-Nachmittag ins Damen-Turnier (Kat. B).

Der Start misslang uns gründlich und wir verloren den ersten Match. Mit Kampf und einem guten Teamgeist erspielten wir uns dann jedoch in der Vorrunde noch zwei Siege und ein Untentschieden. Das Kreuzspiel konnten wir ebenfalls gewinnen und konnten somit um Rang 1 - 4 kämpfen. Nach einem schönen und fairen Spiel unterlagen wir Arbon. Nun wollten wir unbedingt noch Rang 3 erreichen und nach einem Sieg gegen Oberkulm durften wir müde aber glücklich jubeln. So erlebten wir in Buochs wie jedes Jahr ein super Weekend und durften als krönenden Abschluss mit einem Pokal und einem neuen Ball nach Hause fahren.

Danke an alle Teilnehmenden und vor allem an unsere Organisatorin. Es het wie immer gfägt!

 

Rangliste Buchoser Korbballturnier 2014.
Adobe Acrobat Dokument 547.3 KB

TBM Spieltag Allenlüften, 30. März 2014

Viertu ab achti ds Allelüfte und das am Weekend vo dr Zitverschiebig. Meh oder weniger fit hei mir

üs pünktlech i dr Halle troffe. Nachem ufwerme und de Spielerinne d’Positione zueteile hei mir ds

erste Spiel 09.00 Uhr gäge Belp gstartet. Und was für ä Start üs da glunge isch. Mir hei ds Spiel 2:11

für üs chönne entscheide!! Genau ei Stung später het Köniz uf üs gwartet, mir hei dr Schwung vo

vorhär grad mitgno und wieder 11:2 gwunne!! Im dritte Spiu hei mir äs rächts Knorz gha und nur

knapp mit 5:6 gwunne. Zum Glück hei mir de wieder zu üsere Afangsform gfunge und ou no die zwöi

letschte Spiu gwunne. Mit dere super Leistig hei mir üs dr Tagessieg gholt.

Rangliste TBM Spieltag Allenlüften 2014.
Microsoft Excel Tabelle 17.9 KB

Kantonale Hallenmeisterschaft, 15. Februar 2014

Durch etwas Glück konnten wir an der kantonalbernischen Hallenkorbball-Meisterschaft mitmachen. In Allenlüften-Mühleberg wurde dieses Turnier am 15. Februar 2014 veranstaltet.

Wir starteten mit dem ersten Match gegen Brügg. Brügg konnte gleich mit schönen Treffern in Führung gehen. Wir verschenkten den Sieg in der ersten Halbzeit. In der Zweiten konnten wir aufholen und es gelang  uns noch ein Unentschieden. Schlussresultat 8:8.

Im zweiten Match gegen Krauchthal verlieren wir mit 15 zu 10. Krauchthal war sicher stärker. 

Mit dem sehr fairen Spiel gegen Moosseedorf unterliegen wir mit 14 gegen 8.

Der letzte Match wo es noch um Platz 5 und sechs ging lag uns nicht. Uns gelangen keine Korbtreffer mehr. Lotzwil hat uns ausgespielt und wir  verlieren mit 8 zu 4.

Schlussendlich endet das Turnier für uns auf dem Platz 6.

Rangliste Kantonale Hallenkorbball-Meisterschaft 15.02.2014
Kantonalmeisterschaft 2014, Allenlüften.
Microsoft Excel Tabelle 33.0 KB

2013

Klauskorbballturnier Arbon, 07.-08. Dezember 2013

Es isch es erfolgriichs Turnier gsi! :) Schön we mä ä Bricht mit dene Wort cha afa. Der Wäg uf Arbon isch läng aber er het sech für üs auso würklech glohnt. D Herre vo Münchenbuchsee hei scho am Samstig Morge ihres Turnier chönne bestritte u hei das mit em guete 7. Platz vo 16 Mannschafte chönne abschliesse. Si hei de nume e churzi Verschnufpouse gha u när isches am Abe scho wider witer gange mit em Mixedturnier. Trotz zämägwürfleter Mannschaft hei mir i üses Spiu chönne gfinge u hei ei Sieg nachem angere chönne verbueche. Am Schluss hei mir das Mixedturnier mit em 3. Platz (auso ufem Podest :)) chönne abschliesse. 3. vo 17 Mannschafte. Nachem Turnier hets gheisse ab id Bar no chli ga z Tanzbei schwinge. Schlaf hets de nid so viu gä. Ömu für üs Frouä nid da mir am Sunntig am 07.30 Uhr der erst Match hei gha. Mir si ir Kategorie B aträttä. Mir hei de der Schwung vom Samstig Abe gad mitgno u hei ei Match nachem angere gwunne. D Vorrundi hei mir us Gruppe 1. chönne abschliesse u när hei no die Zwöi Rangierigsspiu uf üs gwartet. O die hei mir für üs entschide. Somit si mir 1. wordä. D Freud isch übergross gsi (auso si isches immer no;)) das mir das Turnier für üs hei chönne entscheide. Siegerfötelis si ir Galerie z gfinge! :) Es isch es super Weekend gsi u i wetti aune Beteiligte ganz härzlech für da Isatz u das super Weekend danke.

Rangliste Klauskorbballturnier Arbon.pdf
Adobe Acrobat Dokument 51.0 KB

Turnier Neuenegg, 27. Oktober 2013

07.30 Uhr Träffpunkt in Neuenegg. Das isch zwar gad chli gar früeh gsi aber mir hei üs trotz Zitverschiebig u dere früeche Zit aui pünktlech z Neuenegg igfunge. Mit üsem bunt zämägmischte Team us Buchsi 1 u Buchsi 2 hei mir dä Tag i agriff gno. Üs hei 5 Matche erwartet. Der Start ischnis wunderbar glunge u mir hei gägä Köniz gwunne. Es isch de fasch der ganz Tag so witergange. D Matche gägä TV Nennikofen-Lüsslingen, Ferenbalm 2 u Belp 1 hei mir o chönne für üs entscheide. Somit wäre mir Gruppe 1. gsi u si somit i Finau izoge. Der Finau hei mir gägä Illnau chönne bestritte. Es isch e närveufribende Finau gsi u am Schluss hets gheisse 7:7 somit Penaltyschiesse... 5 vo üs hei müesse aträttä. Leider hei de 3 vo üs verschosse u somit het Illnau dä Finau gwunne. Chli entdüscht simer scho gsi das mir nid z oberst ufem Träppfli hei chönne stah. Aber d Freud füre 2. Platz het die Entdüschig sofort wäg gmacht. :) 

 

Es merci a aui üsi Fans wo üs begleitet hei u natürlech a aui Spilerinne.

Buochser Korbballturnier 12. und 13. Oktober 2013

Und schon wider ist es vorbei! :( Es waren zwei super Tage und wir freuen uns bereits heute auf das Turnier im nächsten Jahr. Ein grosses "MERCI" an alle Beteiligten. Fotos findet Ihr in der Galerie. Viel Spass! :)

 

Unsere Mannschaften:

 

Herren: TV Mühleberg

Mixed: DR Münchenbuchsee 1 und DR Münchenbuchsee 2

Damen: DR Münchenbuchsee

Rangliste Buochser Korbballturnier 2013
Turnierrangliste Buochs 2013.pdf
Adobe Acrobat Dokument 385.8 KB

Korbball Sommermeisterschaft (Mittelland) 2013, Schlussresultate

Kantonal-Bernische Korbballmeisterschaft, 31. August 2013

Am 30. Ougust 2013 hei mir die 4. u letschti Rundi vo dere
Kantonalmeisterschaft 2013 bi schönschtem Wätter (es isch de o sehr heiss gsi) dörfe
bestritte. Es isch e bsundrige Alass gsi für üs, da mir die Rundi bi üs in
Münchenbuchsee hei ustrage. Dank dä vile Häufer o näbem Platz isch dä Alass ä volle
Erfolg wordä. ES GROSSES MERCI A AUI WO HEI GHULFE!!


Leider isch üs der Start i dere 4. Rundi nid würklech
glückt. Mir hei de gägä Kobari Brügg igluegt (5:10). Zum guete Glück isches nid
so witer gange u mir hei der zwöit Match gägä Pieterlen gwunne (7:5). Das het
ar ganze Mannschaft guet ta u mir hei nöii Energie tanket. Im dritte Match hei
mir de o gwunne gägä Riggisberg (6:4). Jupiiii das heisst mir hei scho 4 Pünkt
ghout a däm Tag. Im 4. u letschte Match hei mir de no gägä Thörishus gha. Der
Afang wär eigentlech gar nid so schlächt gsi aber üs hei irgendeinisch o Kräft
verlah u mir hei de dä Match no verlore (5:9). Immerhin hei mir aber a däm Tag
4 Pünkt ghout u hei somit verhinderet das mir abstige.

Spielresultate

Spiel   Team 1 Team 2 Resultat Punkte
1. Spiel     Münchenbuchsee Kobari Brügg 5:10
2. Spiel   Pieterlen Münchenbuchsee 5:7 2
3. Spiel   Münchenbuchsee Riggisberg 6:4 2
4. Spiel   Münchenbuchsee  Thörishaus 5:9 0
 
 
Kantonalmeisterschaft 2013 Rangliste.pdf
Adobe Acrobat Dokument 198.5 KB

Kantonal-Bernische Korbballmeisterschaft, 11. August 2013

Am 11. August hei mir di dritti Rundi guet chöne starte. Mit Ungerstützig vo zwöi Uswärtige si mir rächt guet bsetzt gsi.
Sicher hei aui dänkt: "Ändläch mau wieder bi schönem Wätter dus Chorbbau spiele."
Mir hei gäg Bümpliz mit nün Träffer chöne gwinne.
Gäg Langnau hei mir gwüsst, mir müesse eifach guet verteidige. Si si üs doch überläge gsi, u mir hei verlore.
Mit neuem Elan hei mir versuecht gäg SUS ds bestah. Nach dr erste Haubzit het's gar nid so schlächt usgseh, doch ir zwöite Häufti hei üs d' Chräft u vorauem Träffer gfäut. SUS het üs usgspiut u mir hei umä ä Niederlag müesse istecke.
Im vierte Match hei üsi Chörb ou nid wöue gheie. Aus Zueschauer het me gloub fasch chli ds Gfüehl gha mir lönge d' Chöpf la hange. A dere Steu  es Merci a üsi Fans wo immer mit Härzbluet derbi si. Mir hei haut de o no gägä Täuffelen igluegt u dr Sieg vergä.
Guet, immerhin hei mir chönne zwöi Pünkt i di nächschti u letschti Rundi mitnäh.
Jetz müesse mir no vou Gas gä.

Spielresultate

Spiel   Team 1 Team 2 Resultat Punkte
1. Spiel     Münchenbuchsee TV Bümpliz 9:3
2. Spiel   KBG Langnau Münchenbuchsee 8:3 0
3. Spiel   SUS 2 Münchenbuchsee 7:5 0
4. Spiel   Münchenbuchsee  Täuffelen 4:8 0
 

Kantonal-Bernische Korbballmeisterschaft, 04. Mai 2013

Ja oh ah däm Samschti Morge het sech d frag gschteut ob di zwöiti Rundi isch oder nid. Insgeheim

heimer eigetelch aui gwüsst dases wird stattfinde, u glich hets fasch niemer wöue gloube dases ou

würcklech so isch (bi so huudu Wätter)!

Aber mir Chorbbau Froue vo Münchebuchsi u üsi tröie Fäns si afe guet usgrüschtet für so Rägetage

z`meischtere. Ja sogar d Wuulehändsche si mau mitcho. Guet iiglofe u motiviert di erschte Punkt z

hole simer i erscht Mätch gschtartet.

Es isch de chli, es hin u es här gsi gäge Kobari Brügg, es het de für nes 4:4 glängt. Somit heimer üse

erscht Punkt ghout. Ja so chas witer ga, isches aber leider nid. E hert umkämpfte zwöite Mätsch gäge

Pieterle wo mir doch irgendwie hätte wöue, chönne Gwinne, hei mir Münchebuchsi Froue glich mit

4:3 verlore.

Dr dritt Mätsch gäge Riggisberg heimer de knapp mit 2:3 chönne gwinne u üs so dr erscht Sieg sicher.

Umso grösser si üsi erwartige für e letscht Mätsch gsi wo no Thörishus gwartet het. Oh we dä Mätsch

eigetlech wär z hole gsi, isches nüme glofe u ir Verteidigung heimer nüme das zeigt wasmer chönte.

So heimer leider mit 7:5 verlore.

Auso es cha nur no meh „ufwärts" gah ir Rückrundi. U i weiss mir chöis!

Danke aune Fans wo üs immer so guet ungerschtüze. Dir sit super.

Spielresultate

Spiel   Team 1 Team 2 Resultat Punkte
1. Spiel     KOBARI Brügg  Münchenbuchsee 4:4
2. Spiel   Pieterlen Münchenbuchsee 4:3 0
3. Spiel   Münchenbuchsee Pieterlen 3:2 2
4. Spiel   Thörishaus  Münchenbuchsee 7:5 0

Kantonal-Bernische Korbballmeisterschaft, 28. April 2013

Findet die Meisterschaft statt oder nicht? Das war wohl die meist gestellte Frage an diesem Wochenende, denn der Wetterbericht erzählte uns im Vorfeld nicht viel Gutes. 1600 meldete uns dann: „Ja, die 1. Runde der kantonalen Meisterschaft in Urtenen findet statt". So machte sich das Team von Korbball Buchsi trotz den kalten Temperaturen auf den Weg nach Urtenen.
Der erste Match fand um 10.00 Uhr gegen Bümpliz statt. Wir wurden leider in der ersten Halbzeit ziemlich überrumpelt, da wir noch nicht ganz wach waren. In der zweiten Halbzeit haben wir uns aber zurückgekämpft. Leider haben wir den Match mit viel Pech trotzdem noch mit 3:4 verloren.
Der zweite Match gegen Langnau glich eher einem Emmentaler Ringkampf als einem Korbballspiel. Wir wurden regelecht auseinandergenommen und waren deshalb sehr froh, als der Schiri nach 30 Minuten abpfiff. Schlussresultat war 1:10 für Langnau.
Beim dritten Match gegen SUS wussten wir wieder, warum wir gerne Korbball spielen. Wir haben besser zusammen gespielt und endlich auch wieder mal den Korb getroffen. Leider war SUS uns trotzdem überlegen und gewann mit 4:6.
Der letzte Match war gegen Täuffelen. Auch hier konnten wir mit schönen Kombinationen einige gute Torchancen herausspielen. Wahrscheinlich reichte dann aber die Puste nicht mehr bis ganz zum Schluss, denn auch der letzte Match ging leider noch verloren, mit 3:5.
Fazit: Ein Tag zum Streichen! Aber nächste Woche gehts gleich weiter, mit neuer Energie und vielen Siegen!

Spielresultate

Spiel   Team 1 Team 2 Resultat Punkte
1. Spiel     TV Bümpliz Münchenbuchsee 4:3 0
2. Spiel   Münchenbuchsee KBG Langanu 1:10  0
3. Spiel   Münchenbuchsee SUS2  4:6 0
4. Spiel   DTV Täuffelen 2  Münchenbuchsee 5:3 0

Korbballturnier Urtenen, 14. April 2013

Ideales Wetter erwartete uns zur Eröffnung der Rasensaison. Endlich schien wieder die Sonne! Doch die ungewöhnliche Hitze und der nach dem langen Winter tiefe Boden ging an die Substanz! Nach den acht zum Teil hart umkämpften Spielen freuten sich alle auf einen wohlverdienten ruhigen Sonntagabend.

Nachdem wir wegen zu wenig Anmeldungen statt in der angemeldeten Kategorie B im A antraten, waren die Erwartungen nicht allzu hoch. Mit viel Kampfgeist und Wille erreichten die acht Spielerinnen 3 Siege, zwei Unentschieden und auch drei Niederlagen. An der Siegerehrung war die Freude dann riesengross, dass Korbball Münchenbuchsee den vierten Rang von neun teilnehmenden Mannschaften erreichte und sogar noch einen Preis entgegennehmen durfte.

Es war für die Spielerinnen (trotz einiger Blessuren) und auch die zahlreichen kleinen und grossen Fans ein toller Tag!

 

Eliane

Spielresultate

Spiel   Team 1 Team 2 Resultat Punkte
1. Spiel     Tegerfelden Münchenbuchsee 5:4 0
2. Spiel   Münchenbuchsee SUS 2 0:9 0
3. Spiel   SUS 1 Münchenbuchsee 3:3 1
4. Spiel   Münchenbuchsee KBC Moosseedorf 4:4 1
5. Spiel   KOBARI Brügg Münchenbuchsee 3:5 2
6. Spiel   Münchenbuchsee Thörishaus 2:4 0
7. Spiel   KG Fraubrunnen Münchenbuchsee 3:5 2
8. Spiel   Münchenbuchsee STV Murgenthal 7:2 2
      Total Punkte   8
Rangliste Turnier Urtenen, 14.04.2013.pd
Adobe Acrobat Dokument 24.0 KB